tervezett Program

8:30 Kapunyitás és regisztráció
9:00 A konferencia megnyitása

Pszeudovalóság, alternatív igazságok és a nagy narratíva halála.
Turizmus, marketing és média a XXI. században

Szántó Zoltán, TurizmusTrend, főszerkesztő

Mit jelent a posztmodern marketing? Miért került be az oktatásba?
Bevezetés a posztmodern marketing elméletébe, Tradicionális, modern és posztmodern 

dr. Deli Zsuzsa, ESSCA Francia Gazdasági Egyetem, igazgató

Mitől válik posztmodernné egy termék? A posztmodern jellegzetességei,
termék és marketingje

dr. Árva László, posztmodern szakértő​

Posztmodern a hazai turizmus gyakorlatában – Egy mélyinterjús kutatás eredményei
Ördög Ágnes, turisztikai marketing tanácsadó​

ibis Styles – egy egészen új látásmód a szállodaiparban
Palotai Csaba, ibis Styles Hotels igazgató

Budapest Underguide - Egy posztmodern program születése
Magyar Vilma, alapító, cégvezető                            

Egy médiacég 10 éve – pozíconálás, a kommunikáció változása
Novotta Krisztina, Funzine Média Kft., ügyvezető igazgató​

"24 órában marketinges" Hogyan változnak a kommunikációs eszközök? Avagy mi az amit jó, ha tud egy mai marketinges?
Molnár Bence, Szimpla, termékfejlesztő és online kommunikációs vezető​

Story telling – egy messzemenően jól hangzó, de még kiaknázatlan posztmodern kommunikációs eszköz működő példája
Peter Hopsmalt von Corsair, a Krak'n Town ura​

Szállodai dizájn és kommunikáció - Hogyan kommunikál a dizájn? A dizájn a termék maga?
Varró Zoltán, VARRODESIGN, belsőépítész és dizájner

Gamification és digitális kommunikáció – Mi az, amit az emberi agy még elvisel? Hol vannak a korlátaink?
dr. Thuma Orsolya, BGE Pszichológia és kommunikáció tanára, egyetemi docens​

Személyes márkaépítés és szakmai kommunikáció a Facebookon
Angelus Barbara, kommunikációs szakértő​

Pódiumbeszélgetés az új típusú marketingről a szálloda és vendéglátóiparban
A vendég a király?
Milyen a posztmodern vendég és hogyan alkalmazkodik ehhez a szálloda, a vendéglátóhely, a marketinges, a személyzet?
Elsősorban az új szokásokról, változásokról, trendekről beszélgetünk.
Mi az ami más, mint 10-20 évvel ezelőtt, ahogy a szakmabeliek látják.
Milyen praktitákat alkalmaznak a marketingesek a mai vendég megszólítására?

A pódiumbeszélgetés tervezett résztvevői: 
Palotai Csaba, ibis Styles Budapest City Hotel, igazgató
Molnár Bence, Szimpla, online kommunikációs igazgató
Zsiros-Varga Kitti, Continental és Prestige Hotel Budapest, marketing igazgató Váradi-Szabó Balázs, Waldorf Catering, gasztronómiai és termékfejlesztési szakértő



Részletes program hamarosan...